bunga pahar terkini 2016

jamu dara

KAMBING GOLEK USJ GERENTI SEDAP

Wednesday, October 3, 2012

TESTIMONI JAMU SUSUK DARA 6

MENJIJIKKAN??NAK MUNTAH?? SAYA YG POST NI PUN TERKEDIP2 BIJI MATA..KALO BOLE NAKMO NENGOK..TAPI INILAH HAKIKAT ALIEN YG BERTAPA DALAM PUTPUT ANDA!!!

Testimonial: 1) Jamu Rahsia Pengantin Dara...RM65/10 biji 

Ini yang keluar selepas customer saya ambil JPD... 3 hari lepas tu dia rasa macam period, tapi saya awal2 dah pesan kat dia.. pastikan dia sentiasa pakai Pad.. bangun je pagi pad dia penuh d
engan darah.. bila masuk bilik air... keluar darah berketul-ketul seperti dalam gambar ini...

Customer saya ini ada masalah period tidak teratur... hampir 3 bulan tak datang period dan beliau juga pernah keguguran beberapa tahun yang lalu... Tujuan customer ambil adalah untuk bersihkan dalamannya dan ikhtiar untuk hamil..

Saya doakan dengan apa yang blockage kat dalam organ pembiakannya keluar. Dapat lah beliau menimang cahaya mata nanti... Amin..

No comments:

Post a Comment