bunga pahar terkini 2016

jamu dara

KAMBING GOLEK USJ GERENTI SEDAP

Wednesday, October 3, 2012

TESTIMONI JAMU SUSUK DARA 1

Testimoni ini adalah dari seorang suami yang ingin sekali menyelamatkan Rumah tangga mereka yang sebenarnya baru 5 Tahun melayari Bahtera perkahwinan .

Hye dik , Alhamdulillah , Dengan Izin Allah , Semua telah kembali pulih dan isteri saya pula sudah menerima keadaan yang baru ni . Pada hari yang abang beli barang tu as u know , abang nak berikan pada dia dan nak rahsia kan pada nya . Tapi sewakt

u abang serah semua jamu untuk dia pakai , dia sangat2 melenting dan memaki abang cukup2.. Katanya , Abang sengaja nak menghina dia sebab semua nya dah '' LONGGAR ''. Kalau adik nak tahu , kami hari2 bertekak semasa sedang ON , sebabnya , kami masing2 tak bernafsu , isteri saya seperti patung cendana , dan saya pula , bagaikan "SYOK SENDIRI ". Pernah sekali sampai saya kata isteri saya sudah tak berminat lagi pada hubungan kelamin ini , dan dia pula menuduh saya ada perempuan lain . Sejak Melahirkan Anak yang ke 3 , Lubang Faraj isteri saya sudah sangat...
2... "LONGGAR " sebab dye xnak langsung makan jamu mase berpantang . Dari anak pertama sehingga la anak ke3 ni. Kesemuanya pulak di lahirkan secara normal.
Puas mak dia menasihati tapi dye tetap enggan. Setelah Habis pantang , Kami pun mula nak melampiaskan nafsu yang dah lama di tahan . Namun semua terhenti , Bau di Miss V nya , Ya Allah .. Bau telur tembelang ! Sejak dari itu la saya kurang berminat untuk bersama. Setelah abang beli jamu ni dengan awak dik. Abang tahu dia akan marah , tapi segala ayat dah abang reka nak terangkan pada dye , Alhamdulillah dia akhirnya nak pakai. Alhamdulillah , Miss V sudah kembali dara dan , Miss V nya sudah tidak berbau , malah makin gebu. Nasihat abang untuk awak dik , waktu berpantang jangan la nak ikut cara moden sgt semua xnak makan , nanti awak jadi macam isteri saya.

http://www.facebook.com/jamususukdarasepang

No comments:

Post a Comment