bunga pahar terkini 2016

jamu dara

6TROPIN FAT BURNER

6TROPIN FAT BURNER
Nak turunkan berat badan tanpa perlu berdiet dan bersenam secara keterlaluan?

pemborong produk kecantikan muka

pemborong produk kecantikan muka
produk kecantikan muka

sigma eyes

sigma eyes
PEMBORONG CONTACT LENS TERMURAH

KAMBING GOLEK USJ GERENTI SEDAP

Wednesday, October 3, 2012

TESTIMONI JAMU SUSUK DARA 1

Testimoni ini adalah dari seorang suami yang ingin sekali menyelamatkan Rumah tangga mereka yang sebenarnya baru 5 Tahun melayari Bahtera perkahwinan .

Hye dik , Alhamdulillah , Dengan Izin Allah , Semua telah kembali pulih dan isteri saya pula sudah menerima keadaan yang baru ni . Pada hari yang abang beli barang tu as u know , abang nak berikan pada dia dan nak rahsia kan pada nya . Tapi sewakt

u abang serah semua jamu untuk dia pakai , dia sangat2 melenting dan memaki abang cukup2.. Katanya , Abang sengaja nak menghina dia sebab semua nya dah '' LONGGAR ''. Kalau adik nak tahu , kami hari2 bertekak semasa sedang ON , sebabnya , kami masing2 tak bernafsu , isteri saya seperti patung cendana , dan saya pula , bagaikan "SYOK SENDIRI ". Pernah sekali sampai saya kata isteri saya sudah tak berminat lagi pada hubungan kelamin ini , dan dia pula menuduh saya ada perempuan lain . Sejak Melahirkan Anak yang ke 3 , Lubang Faraj isteri saya sudah sangat...
2... "LONGGAR " sebab dye xnak langsung makan jamu mase berpantang . Dari anak pertama sehingga la anak ke3 ni. Kesemuanya pulak di lahirkan secara normal.
Puas mak dia menasihati tapi dye tetap enggan. Setelah Habis pantang , Kami pun mula nak melampiaskan nafsu yang dah lama di tahan . Namun semua terhenti , Bau di Miss V nya , Ya Allah .. Bau telur tembelang ! Sejak dari itu la saya kurang berminat untuk bersama. Setelah abang beli jamu ni dengan awak dik. Abang tahu dia akan marah , tapi segala ayat dah abang reka nak terangkan pada dye , Alhamdulillah dia akhirnya nak pakai. Alhamdulillah , Miss V sudah kembali dara dan , Miss V nya sudah tidak berbau , malah makin gebu. Nasihat abang untuk awak dik , waktu berpantang jangan la nak ikut cara moden sgt semua xnak makan , nanti awak jadi macam isteri saya.

http://www.facebook.com/jamususukdarasepang

No comments:

Post a Comment