bunga pahar terkini 2016

jamu dara

6TROPIN FAT BURNER

6TROPIN FAT BURNER
Nak turunkan berat badan tanpa perlu berdiet dan bersenam secara keterlaluan?

pemborong produk kecantikan muka

pemborong produk kecantikan muka
produk kecantikan muka

sigma eyes

sigma eyes
PEMBORONG CONTACT LENS TERMURAH

KAMBING GOLEK USJ GERENTI SEDAP

Wednesday, October 3, 2012

TESTIMONI JAMU SUSUK DARA 2

yan:
salam..terima kasih..yan dh cube makan jpd 25/9 hari tu..baru je tadi malam 28/9 yan korek.susah nya nak korek sebab lubang vagina dah sempit.mase masuk kan jamu tu lubang nye besar.macam xpercaya banyak betul kotoran yang keluar..kala

u tengok memang geli,tapi rasa lega bila dah bersih..yan dah 2 tahun kahwin..belum ada cahaya mata..bulan 4 hari tu yan wat pembedahan buang cyst...doakan yan di kurniakan cahaya mata lepas ni ye...amin

me:ya allah..ni la kotoran dalam tu,alhamdulillah da kuar.za doakan moga2 cepat hamil ye.aamminn..za wat jadi testimoni boleh ke????

yan:boleh...untuk kebaikan semua..

me..ok terima kaseh..skrg macamne rasa..???

yan:alhamdulillah..rasa macam bersih aje.keputihan pun xda...masih lagi xpercaya kotoran yang keluar sebanyak tu..

###ape lagi teman2 sekalian jom kite berikhtiar.....selamat termenung###

No comments:

Post a Comment