bunga pahar terkini 2016

jamu dara

6TROPIN FAT BURNER

6TROPIN FAT BURNER
Nak turunkan berat badan tanpa perlu berdiet dan bersenam secara keterlaluan?

pemborong produk kecantikan muka

pemborong produk kecantikan muka
produk kecantikan muka

sigma eyes

sigma eyes
PEMBORONG CONTACT LENS TERMURAH

KAMBING GOLEK USJ GERENTI SEDAP

Thursday, January 21, 2016

TESTIMONI 6 TROPIN

Memperkenalkan...
.
★★ 6-TROPIN ★★
.
Satu lg produk berkualiti dari jenama tempatan No.1, MESOTROPIN. Ia dirumus khas bagi membantu orang2 yg bekerjaya dan sentiasa sibuk dgn urusan harian utk mendapatkan BDN SLIMM IDAMAN. Diperbuat dari 100% Bahan Organik & HALAL.
.
.
➳ MCM MANA 6TROPIN BERTINDAK ?? ➳
.
++ Permulaan, 6TROPIN akan keluarkan dulu toksin-toksin dlm bdn dan melancarkan sistem pergerakan usus.
.
++ Istilah "Bakar Lemaakk' tu hanyalah analogi je, pembakaran lemaakk tu maksudnya LEMAAKK DITUKAR MENJADI TENAGA. Lemaakk yg ada dlm bdn akan ditukar menjadi tenaga. Utk bergerak even bernafas sekalipun bdn perlukan tenaga. Ya betul ! anda blh bakar lemaakk walaupun sdg tido !
.
++ Jika anda suka bersenam/bersukan/workout, 6-TROPIN dapat meningkatkan lagi nisbah penukaran lemaakk kepada tenaga selepas latihan. Maksudnya lemaakk anda digunakan secara maksimum selepas latihan. Dalam tempoh 48jam selepas latihan pun lemaakk anda masih lagi digunakan!
.
++ 6TROPIN bertindak sebagai 'carb-blocker'. Dimana ia menghalang karbohidrat untuk ditukar kepada lemaakk. Jadi anda tiada masalah untuk makan nasi lps ni.
.
whatsapp 0193366005





















6TROPIN adalah fatburner yang terpenting yang dapat membantu individu yang sukar untuk MENURUNKAN BERAT BADAN.
.
6tropin diformulasikan oleh seorang ahli farmasi dan sudah pasti lemak-lemak anda tidak menyukainya.

Testimoni terbaru, dalam masa 7hari dapat menurunkan 30% daripada berat lemak dalam badan dengan jayanya!
SMS/WHATSAPP "6tropin" ke 0193366005 untuk ORDER!
✔ Meningkatkan METABOLISMA dengan berkesan
✔ Membakar kalori dengan pantas
✔ Menghapuskan lemak-lemak perang (brown fat)
✔ Membantu mengurangkan selera makan
✔ 100% tiada kesan sampingan
✔ Membuang toksin merbahaya
✔ Melancarkan sistem pergerakan usus
✔ Buang angin dalam badan
✔ Meningkatkan rasa kenyang
✔ Lemak dibakar berterusan walaupun anda sedang tidur!
✔ Mempunyai perisa yang sedap (tidak seperti fat burner yang lain rasanya pahit!)
✔ Bertindak sebagai 'carb-blocker'. Dimana ia menghalang karbohidrat untuk ditukar kepada lemak. Jadi anda tiada masalah untuk makan nasi.

★ Bagaimana 6tropin bertindak?
Contohnya kita workout 30minit, kita telah burn 600 kalori.
24jam selepas latihan tu, badan kita still aktif membakar kalori. So 6tropin membantu meningkatkan lagi kadar pembakaran lemak selepas latihan.

★ 6 tropin mengandungi bahan aktif seperti extract green tea,raspberry keton,garcinia cambogia & cinnamon extract













Thursday, September 17, 2015

SUSUKAN QALBU HARGA MURAH ORIGINAL BERKESAN

SUSUKAN QALBU 
HARGA MURAH ORIGINAL
PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online



:~teksture yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~teksture lembut dan mudah hancur
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasukkan.
:~akan terasa kering tapi miss V akan terasa grip sangat
   

SESUAI UNTUK 
:~ Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.
:~ Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau. 
:~ Wanita yang mengalami kemaluan berbau. 
:~ Wanita yang telah kehilangan grip.

BERFUNGSI UNTUK 
:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan.
:~ Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup.
:~ Mengembalikan keadaan dara semula.
:~ Mengembalikan grip

RAMUAN 

:~ Manjakani
:~ Minyak zaitun 
:~ Aloe vera 

  CARA GUNA



1) Digunakan selepas buang air kencing. Keringkan miss V.
2) Dalam keadaan mencangkung, tolak sebiji ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh. Tahan selama 3-4 hari tak perlu keluarkan, biarkan ianya keluar sendiri.
3) Cara tolak melalui bahagian intim.. ikut saluran ( janganlah sampai terkena-kena bahagian daging keras tu...relax dan santai saje..

PERINGATAN
1- Beri masa ia bertindak balas dan "OFF" bersama suami dalam tempoh 24 jam.
2- Produk ini tidak boleh di makan.
3- Tidak sesuai untuk anak dara.
4- Tidak sesuai untuk wanita yang hamil.


TINDAKBALAS KEPADA PENGGUNA
 
1) Pada yang mula-mula pakai tu mungkin akan mengerenyam (gatal) dalam 3 ke 4 jam. 
2) Pada masa sama akan mula rasa pedih dan perih tapi faraj akan terasa sangat grip. Keadaan gatal dan pedih tu adalah tindakbalas SQ bekerja atas keputihan. Dalam keadaan ini anda dinasihat "basuhla" gunakan FW kita berubat tu ( Arab & Rose ) spices atau air suam.
3) Untuk yang lubang agak besar bolehlah gunakan lebih dari sebiji..tapi akk nak cakap sebiji pun dah cukup daripada segalanya.
4) Ada orang rasa seperti membengkak kerana banyak angin...tetapi 2 tiga hari keadaan akan balik ke asal.
5) Kadang2 kekotoron tidak keluar pada hari yang sama..tetapi pengulangan penggunaannya boleh membantu mencairkan dan mengeluarkan lendir yang gatal.

Peringatan beri masa SQ kerja dan "off" bersama dalam tempoh 24 jam


TESTIMONI








. 

Wednesday, August 26, 2015

JAMU DEWI DARA HARGA MURAH ORIGINAL BERKESAN

JAMU DEWI DARA
HARGA MURAH ORIGINAL
PENGEDAR/AGEN/STOKIS
Bukan Fake,Testimoni, Review, Kesan,
Borong, Promosi, Online

ITEM : JAMU DEWI DARA
HARGA : RM 48 / 50 KAPSUL


SESUAI UNTUK 
:- Wanita yang muda, tua, dan anak dara.
:- Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.
:- Wanita yang mengalami keputihan.
:- Wanita yang kerap berjimak dan suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap.
:- Wanita selepas bersalin.
:- Wanita yang mengalami gatal-gatal di bahagian faraj

:- Wanita yang mengalami senggugut

BERFUNGSI UNTUK
:- Mengecutkan rahim
:- Mengecut faraj secara perlahan-lahan dari masa ke semasa dan mencuci rahim.
:- Memanaskan rahim. Darah-darah atau lendir-lendir beku akan mencair dan akan menitis dari mulut rahim jatuh ke dalam faraj.
:- Memberikan tenaga.
:- Merawat masalah keputihan.
:- Memecahkan angin dalam badan.
:- Melancarkan peredaran darah.
:- Membuang toksik dalam badan dengan memudahkan membuang air besar.
:- Membantu menaikkan nafsu berahi.
:- Memanaskan urat-urat yang sejuk dan ngilu
:- Merawat sengugut. Makan jamu ketika haid bagi mereka yang mengalami senggugut (darah beku)
:- Berhenti makan ketika haid jika rahim sudah sihat dan faraj telah bersih.
:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang tidak normal pusingan haid
:- Makan jamu ketika haid bagi mereka yang selalu tidak datang bulan
:- Penggunaan yang berterusan membuatkan rahim menjadi sihat. 
:- insyaallah dapat merawat cyst atau fibroid
:- Diperbuat dan diadun dgn 23 jenis herba

TINDABALAS KEPADA PENGGUNA
:- Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
:- Lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
:- Terasa denyutan pada ari-ari atau di dalam rahim
:- Terasa denyutan pada faraj.
:- Terasa hangat dalam faraj.
:- Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
:- Seluar dalam basah akibat air bukan dari air kencing.
:- Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
:- Bila penggunaan berterusan semua kesan-kesan di atas hilang.
:- Payudara tegang dan pejal.
:- Punggung tegang dan pejal.

RAMUAN
~Semen Croton Caudatum
~Folium Hippocratea Indica
~Herba Phyllagathis rotundifolia
~Semen Nigella Sativa
~Rhizoma Zingiber Officinate
~Fructus Cuminum Cynimum
~Fructus Unacaria Gambir
~Rhizoma Kaempferia Galanga
~Semen Amomum Kepulaga
~Semen Myristica Fragrans


CARA MAKAN
- Botol pertama : 2 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk kesihatan)
- Botol kedua : 1 biji kapsul 1 kali sehari selepas makan (untuk maintain)


TESTIMONI DAN REVIEW PENGGUNA JAMU DEWI DARA





--> Dijamin HALAL.
--> 9/10 Pengguna kata BERKESAN.
--> Tiada kesan sampingan.
--> Ada kelulusan KKM.
--> Bertaraf GMP
--> 100% herba
--> Keluaran bumiputra




=====================
BAGAIMANA NAK BELI?
=====================
Boleh buat bayaran mengikut status ke akaun di bawah:
Stok Memang Laju.!!

Laku Keras.!!

Poslaju Setiap Hari..!!




Kalau Anda Bank In Sebelum Pukul 12.00 Tengahari,

Penghantaran Akan Dibuat Pada Hari Yang Sama


Akan Sampai Pada Anda


Paling Lewat 3 Hari Bekerja Untuk Sem. Msia

Seminggu Untuk Sabah & Sarawak


Kami Akan Beri Tracking Number 

Selepas Postage

Kepada Pelanggan


PRIVASI ANDA KEUTAMAAN KAMI!!

Bungkusan Dibalut Rapi & 
Hanya Ditulis "Produk Kesihatan"



Tunggu Apa Lagi!!

Dapatkan SEGERA PAKEJ PROMOSI! Hari Ini Juga !


Hanya Dari Stokis Sah 

ID Stokis:  June Lasman

(Stokis Online Negeri Sembilan)

Untuk Tempahan Secara SMS/WhatsApp