bunga pahar terkini 2016

jamu dara

6TROPIN FAT BURNER

6TROPIN FAT BURNER
Nak turunkan berat badan tanpa perlu berdiet dan bersenam secara keterlaluan?

pemborong produk kecantikan muka

pemborong produk kecantikan muka
produk kecantikan muka

sigma eyes

sigma eyes
PEMBORONG CONTACT LENS TERMURAH

KAMBING GOLEK USJ GERENTI SEDAP

Wednesday, April 17, 2013

ITEM : SUSUKAN QALBU HARGA : RM 40 / 5 BIJI



ITEM : SUSUKAN QALBU
HARGA : RM 40 / 5 BIJI  



:~teksture yang lembut.
:~tidak perlu dikorek keluar.
:~disebabkan teksture yg lembut mudah hancur, tp istimewanya boleh dibentuk kembali dan boleh digunakan.
:~mudah meresap dan menarik keputihan.
:~tindakbalas selepas memasukkan akan terasa gatal2 selepas1 atau 2 jam dimasukkan.
:~akan terasa kering tapi miss V akan terasa grip sangat
   
SESUAI UNTUK 
:~ Wanita yang faraj ternganga, berlendir dan berair.
:~ Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau.
:~ Wanita yang mengalami kemaluan berbau.
:~ Wanita yang telah kehilangan grip.



BERFUNGSI UNTUK 

:~ Mencairkan dan mengeluarkan keputihan.
:~ Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup.
:~ Mengembalikan keadaan dara semula.
:~ Mengembalikan grip



RAMUAN 



:~ Manjakani
:~ Minyak zaitun
:~ Aloe vera dan lain-lain bahan

CARA GUNA


1) Digunakan selepas buang air kencing. Keringkan miss V.


2) Dalam keadaan mencangkung, tolak sebiji ke dalam vagina dalam-dalam dan jauh. Tahan selama 3-4 hari tak perlu keluarkan, biarkan ianya keluar sendiri.
3) Cara tolak melalui bahagian intim.. ikut saluran ( janganlah sampai terkena-kena bahagian daging keras tu...relax dan santai saje..

PERINGATAN : PRODUK INI TIDAK BOLEH DIMAKAN 
Selepas 24 jam sudah boleh bersama

TINDAKBALAS KEPADA PENGGUNA


1) Pada yang mula-mula pakai tu mungkin akan mengerenyam (gatal) dalam 3 ke 4 jam.
2) Pada masa sama akan mula rasa pedih dan perih tapi faraj akan terasa sangat grip. Keadaan gatal dan pedih tu adalah tindakbalas SQ bekerja atas keputihan. Dalam keadaan ini anda dinasihat "basuhla" gunakan FW kita berubat tu ( Arab & Rose ) spices atau air suam.
3) Untuk yang lubang agak besar bolehlah gunakan lebih dari sebiji..tapi akk nak cakap sebiji pun dah cukup daripada segalanya.
4) Ada orang rasa seperti membengkak kerana banyak angin...tetapi 2 tiga hari keadaan akan balik ke asal.
5) Kadang2 kekotoron tidak keluar pada hari yang sama..tetapi pengulangan penggunaannya boleh membantu mencairkan dan mengeluarkan lendir yang gatal.

Peringatan beri masa SQ kerja dan "off" bersama dalam tempoh 24 jam


Ne lah keputihan yg keluar setelah sy menggunakan SUSUKAN QALBU.. ingtkan dh xde kotoran kt dlm miss v sy..coz selalu je bt pembersihan sebelum ne... sy insert pd 4 feb 13... dan keputihan ne keluar pd 7 feb 13 .. semasa mandi n tgh bersihkan miss v.. ttibe je mcm ade smthing yg mnyembul kt lbg miss v..then sy trik kluar ,sperti tisu basah bewarna putih susu...berkeping2... 
la..ingtkan kat dlm tu dh bersih... x sangka ade lg ...ape pun lega gak ...drpd kputihn bkpul2 duk dlam tuh...ntah2 lama2 x tau jd ape kan...
apep un..SUSUKAN QALBU memang TERBAEKKK... respon en somi ,steady la u mumy ketat,padat n mantap!!! :) 


















. 





No comments:

Post a Comment